برگزاری رزمایش قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا اوج قدرت نظامی ایران بود.
نوشته شده توسط : rf

محمدمهدی برومندی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان درباره برگزاری رزمایش قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء در جنوب کشورمان اظهارکرد: برگزاری چنین رزمایش‌هایی در ابعاد مختلف قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را در عرصه دفاعی به کشورهای همسایه وجهان اثبات می کند.

وی افزود: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در طی سالهای اخیر در راستای افزایش قدرت دفاعی کشورنقش بسیار مهمی را ایفا کرده است از این رو برگزاری چنین رزمایشی بدون شک کشورمان را دربرابر حملات دشمنان ایمن می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران درطی سالهای اخیر توانسته است با اتکا به نیروی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء در شناسایی پهبادهای جاسوسی که از سوی دشمنان ایران روانه کشورمان می‌شود نقش مهمی را درراستای حفاظت از کیان کشور ایفا کند از این رو حمایت از این دستگاه دفاعی کشور امری ضروری است.

برومندی تأکیدکرد: بدون شک ما با تقویت قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء از طریق تزریق بودجه و حمایت مالی می‌توانیم در جهت طراحی وساخت بسیاری از سامانه‌ها وابزار دفاعی وارد عمل شویم و اقدامات قابل قبولی را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: رزمایش اخیر قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در بوشهردر اوج قدرت نیروهای نظامی کشورمان را به رخ جهانیان کشاند و ثابت کرد که نیروهای نظامی ایران همواره برای دفاع از مرزهای کشورمان در برابر دشمنان آمادگی دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درپایان اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در منطقه با  حضور نیروهای تروریستی وجود دارد بدون شک برگزاری چنین رزمایشی درجهت تقویت بنیه نظامی کشورمان تاثیرگذار خواهد بود.





:: برچسب‌ها: رزمایش , پدافند , قرارگاه خاتم الانبیا ,
:: بازدید از این مطلب : 52
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: